Листом від 15.01.2013р. № 12-06-15-13 Укрдержреєстр надав роз'яснення щодо порядку видачі дублікатів свідоцтв про право власності, які видавались до 01.01.2013р. органами місцевого самоврядування на підставі "Тимчасового положення про порядок державної реєстрації прав власності та інших речових прав на нерухоме майно", яке втратило чинність з 01.01.2013р. У зв'язку із набранням чинності Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" з 01.01.2013р. органи місцевого самоврядування позбавлені повноважень щодо оформлення права власності на нерухоме майно з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно, але це не означає припинення діяльності органів місцевого самоврядування в цілому, а отже, у випадку втрати або пошкодження свідоцтва про право власності на нерухоме майно, видачу його дубліката здійснює відповідний орган місцевого самоврядування. При чому, Укрдержреєстр зазначив, що згідно з "Тимчасовим положенням про порядок державної реєстрації прав власності та інших речових прав на нерухоме майно", органам місцевого самоврядування було рекомендовано видавати свідоцтва про право власності на нерухоме майно на спеціальних бланках. Враховуючи втрату чинності "Тимчасового положення про порядок державної реєстрації прав власності та інших речових прав на нерухоме майно" з 01.01.2013р. видача дублікатів свідоцтва про право власності на нерухоме майно здійснюється без використання відповідного спеціального бланку.